یور کردیت - وبلاگ اعتبار سنجی بانکی

یور کردیت انتشار اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی

یور کردیت - وبلاگ اعتبار سنجی بانکی

یور کردیت انتشار اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی

اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی همه روزه در وبلاگ یور کردیت منتشر میشود.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

4. ارسال نامه به دفاتر اعتباری
اگر بدهی واقعاً قدیمی است که نمی‌توان آن را گزارش کرد، وقت آن است که برای درخواست حذف آن به دفتر(های) اعتبار نامه بنویسید. هنگامی که یک بدهی قدیمی را مورد مناقشه قرار می دهید، اداره تحقیقاتی را آغاز می کند و از طلبکار گزارش دهنده می خواهد که بدهی را تأیید کند. اگر نمی تواند، بدهی باید از گزارش شما خارج شود.

قانون گزارش دهی اعتباری منصفانه، دفاتر اعتباری را ملزم می کند تا هر گونه اطلاعاتی را که قابل تأیید نیست یا نادرست یا ناقص است، معمولاً ظرف 30 روز، تصحیح یا حذف کنند. در غیر این صورت تخلف می کنند و شما برای طرح دعوی حقوقی و همچنین شکایت به اداره حمایت مالی از مصرف کننده در حقوق خود هستید.

اطمینان حاصل کنید که یک پرونده را به قدری قوی تنظیم کنید که طلبکار مجبور شود تصدیق کند که درست است یا شواهد ملموس بر خلاف آن ارائه کند. کپی‌هایی از هر چیزی که ادعای شما را پشتیبانی می‌کند، شامل کپی‌هایی از پرونده‌های دادگاه که تاریخ صحیح حکم یا ورشکستگی را نشان می‌دهد یا نامه‌ای از بستان‌کار اصلی‌تان که نشان می‌دهد چه زمانی حساب معوق شده است را وارد کنید. 

 

بیشتر بخوانید : قسمت اول این مقاله

 

اگر یک آژانس جمع آوری حسابی را به عنوان بدهی متفاوت (و جدیدتر) گزارش می دهد، هر گونه اسنادی را که نشان می دهد این دو حساب واقعاً بدهی یکسانی هستند را وارد کنید.

این نامه را تأیید شده با رسید درخواستی ارسال کنید تا بتوانید زمان ارسال و دریافت آن را ثابت کنید.

چرا این مهم است: اگر بتوانید ثابت کنید که بدهی قدیمی‌تر از حد مجاز است که در گزارش نمره اعتباری شما نشان داده شود، اداره می‌تواند آن را حذف کند.

چه کسانی این موضوع را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد: افرادی که بدهی های فوق العاده قدیمی دارند، شرایط بهتری برای برداشتن بدهی خود دارند.

5. نامه ای به بستانکار گزارشگر ارسال کنید
شما همچنین می خواهید نامه مشابهی را برای طلبکار ارسال کنید که در حال حاضر بدهی را گزارش می کند.

برای انجام این کار، یا نامه دفتر اعتباری خود را با کپی از اسناد خود برای بستانکار مجدداً تنظیم کنید یا به سادگی یک کپی از همان نامه را با کپی از اسناد موجود ارسال کنید. در صورت انقضای مدت زمان محدودیت، از بیان اظهاراتی که می تواند ساعت بدهی را دوباره راه اندازی کند، خودداری کنید.

مانند دفتر اعتبار، نامه ای را که با رسید بازگشت درخواست شده تأیید شده است، ارسال کنید. طلبکار 30 روز فرصت دارد تا ادعاهای شما را بررسی کند و پاسخ دهد.

چرا این مهم است: بسته به اینکه بستانکار شما چه کسی است، ممکن است سریعتر کار کنید تا به طور مستقیم با آن کار کنید تا بدهی قدیمی خود را از گزارش اعتبار سنجی بانکی خود حذف کنید.

چه کسی این موضوع را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد: کسانی که بدهی های قدیمی تر با شرکت های معتبرتر دارند از تماس با طلبکاران اصلی سود خواهند برد. ممکن است کار با اعتباردهندگان بزرگتر و معتبرتر از آژانس های جمع آوری کوچکتر آسان تر باشد.

6. توجه ویژه ای به خود جلب کنید
سونیا اسمیت-ولنتاین، وکیل سابق در گروه حقوقی ولنتاین، می‌گوید: اگر نامه‌های اولیه شما کارساز نباشد، ممکن است مجبور شوید رویکرد خود را کمی بالا ببرید. چند دقیقه وقت بگذارید و درباره شرکتی که بدهی را گزارش می دهد تحقیق کنید.

او می‌گوید: «نامه بعدی خود را به اطلاع رئیس‌جمهور در آدرس دفتر مرکزی شرکت هدایت کنید، زیرا پاسخی متفاوت از دفتر رئیس‌جمهور نسبت به خدمات مشتریان دریافت می‌کنید.»

مجدداً آن را تأیید شده ارسال کنید و یک کپی در پرونده های خود نگه دارید.

چرا این مهم است: گاهی اوقات پیدا کردن فرد مناسب یا بخش مناسب هنگام بحث در مورد بدهی قدیمی می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین ممکن است مجبور شوید درخواست خود را افزایش دهید.

این موضوع بیشتر بر چه کسانی تأثیر می گذارد: کسانی که نتوانسته اند بدهی های قدیمی خود را از طریق روش های دیگر حذف کنند، ممکن است روش های هدفمندتری را امتحان کنند.

7. با رگولاتورها تماس بگیرید
اسمیت ولنتاین می‌گوید: اگر جمع‌آورنده «به هر نحوی، یک بانک را شکل داده یا تشکیل دهد»، یک تنظیم‌کننده فدرال دارد. "آنها در واقع شکایات فردی را می پذیرند و در مورد شکایاتی که دریافت می کنند با شرکت ها تماس می گیرند."

او می‌گوید: «من همیشه می‌گویم که نباید اولین راه‌حل شما باشد. او می‌گوید: فقط در صورتی از این یکی استفاده کنید که «شما با شرکت تماس گرفته‌اید و هیچ راه‌حل یا پاسخی دریافت نکرده‌اید»، زیرا تنظیم‌کننده‌ها می‌خواهند ببینند که شما ابتدا سعی کرده‌اید آن را حل کنید.

او می گوید، باز هم، پست حلزون را انتخاب کنید. "شما می خواهید بتوانید کپی هایی از مکاتبات خود و کپی رسیدهای برگشتی خود را ارسال کنید، و نمی توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید."

یکی از میانبری‌هایی که می‌توانید امتحان کنید، پرینت فرم شکایت آژانس، پر کردن آن و ارسال آن به صورت بریده شده به اسنادتان است.

چرا این مهم است: تنظیم‌کننده‌های مالی برای مصرف‌کنندگانی که تلاش می‌کنند گزارش‌های اعتباری خود را مستقیماً ثبت کنند، نظارت و حمایت اساسی می‌کنند.

چه کسی این را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد: این باید آخرین راه حل باشد، اما اگر نتوانسته اید با تماس مستقیم با دفاتر اعتباری یا شرکت، بدهی های قدیمی را حذف کنید، تنظیم کننده های مالی ممکن است بتوانند به شما کمک کنند.

8. با یک وکیل صحبت کنید
مشاوره با وکیل همیشه به معنای پیگیری دعوا نیست. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید نامه ای در مورد لوازم التحریر قانونی است تا بستانکار را وادار به بررسی سوابق کنید.

اگر علیرغم بهترین تلاش شما، طلبکار یا وصول کننده بدهی قدیمی را در گزارش شما نگه می دارد، یک وکیل همچنین می تواند به شما توصیه کند که آیا دعوای قضایی گزینه خوبی است یا خیر.

  • ۰۰/۱۲/۲۱

بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی