یور کردیت - وبلاگ اعتبار سنجی بانکی

یور کردیت انتشار اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی

یور کردیت - وبلاگ اعتبار سنجی بانکی

یور کردیت انتشار اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی

اخبار و مقالات حوزه اعتبارسنجی بانکی و مالی استعلام وضعیت نمره رتبه امتیاز و اعتبار بانکی همه روزه در وبلاگ یور کردیت منتشر میشود.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کاهش شارژ می‌تواند یک صورت‌حساب کارت اعتباری از دانشگاه باشد که فراموش کرده‌اید و هرگز آن را پرداخت نکرده‌اید، وام مسکنی که در زمان‌های سخت از آن خارج شده‌اید یا یک وام خودرو بدون پرداخت. متأسفانه، تخفیف‌ها برای امتیاز نمره اعتباری شما مضر است و شما لزوماً به دلیل اینکه وام‌دهنده بدهی شما را به‌عنوان کم‌هزینه علامت‌گذاری کرده است، از بدهی‌تان بی‌خیال نمی‌شوید.

قبل از اینکه اجازه دهید هزینه‌ای اعتبار شما را از بین ببرد و شما را از اهداف مالی خود باز دارد، باید دریابید که چگونه و چرا آنها می‌توانند بر شما تأثیر بگذارند، و همچنین بهترین اقدام خود را برای حرکت رو به جلو بیابید.

چگونه کاهش شارژ می تواند بر اعتبار شما تأثیر بگذارد

کسر هزینه در گزارش اعتباری بانکی شما به عنوان مبلغ بدهی ذکر شده است، اگرچه دیگر نمی توانید از آن حساب برای هزینه های آتی استفاده کنید. این پیام منفی از طرف طلبکاران قصد دارد به آژانس های گزارش اعتبار نشان دهد که طلبکار بدهی شما را به عنوان زیان پرداخت کرده است.

مانند تمام نمرات منفی در یک گزارش اعتباری، کسر هزینه می تواند آسیب قابل توجهی به امتیاز اعتباری شما وارد کند. میزان آسیب به سیستم امتیازدهی اعتبار، مدت زمانی که از معوق شدن حساب می گذرد و نحوه مدیریت سایر حساب های اعتباری بستگی دارد.

تسویه حساب معمولاً بین 120 تا 180 روز پس از معوق شدن شما انجام می شود، اگرچه جدول زمانی دقیق به نوع بدهی بستگی دارد.

نحوه حذف شارژ از گزارش اعتباری خود

هزینه‌های شارژ می‌توانند به مدت هفت سال از تاریخ اصلی معوق شدن بدهی یا تاریخی که برای اولین بار پرداخت را از دست داده‌اید، در گزارش‌های اعتباری شما باقی بماند. بنابراین، می‌توانید هفت سال صبر کنید و ببینید که بدهی شارژ شده خود به خود ناپدید می‌شود، اگرچه احتمالاً نمی‌خواهید.

همچنین، توجه داشته باشید که یک بدهی شارژ شده احتمالاً در برخی مواقع به یک آژانس جمع آوری اعتبار به مبلغ کسری از بدهی شما فروخته می شود. تا زمانی که بدهی از گزارش های اعتباری شما در سطح هفت ساله سقوط نکند، یک حساب جدید در یک آژانس جمع آوری و همچنین موجودی جدید خواهید داشت.

اگر بدهی مورد نظر را در حالی پرداخت کنید که هنوز در اختیار اعطاکننده اعتبار اصلی است، بدهی در گزارش اعتباری شما به عنوان «پرداخت شارژ» فهرست می‌شود. از طرف دیگر، اگر بدهی را پس از نگهداری آن توسط یک آژانس جمع آوری پرداخت کنید، بدهی به عنوان "مجموعه پرداخت شده" به روز می شود.

در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که بدهی های پرداخت شده خود را پس از هفت سال از بین ببرند، اگر توانایی مالی دارید، می تواند هوشمندانه باشد. اگر بدهی‌های شارژ شده خود را قبل از اینکه گزارش‌هایتان به خودی خود از بین بروند، پرداخت کنید، Equifax خاطرنشان می‌کند که ممکن است بسته به مدل امتیازدهی اعتباری مورد استفاده، تأثیر منفی بر امتیاز اعتباری شما کاهش یابد. این می تواند به معنای راهیابی به اعتبار بهتر در یک جدول زمانی سریعتر باشد، که ممکن است به شما کمک کند واجد شرایط آپارتمان یا وام مسکن خود شوید و سریعتر به سایر اهداف مالی برسید.

نحوه برخورد با بدهی های بسیار زیاد

پرداخت هزینه می تواند ناامید کننده باشد، اما بدهی بیش از حد نیز می تواند ناامید کننده باشد. اگر موجودی بدهی شما آنقدر زیاد است که احساس ناامیدی و ناامیدی می کنید، ممکن است بخواهید برای کمک با شخص ثالث تماس بگیرید. اگر بدهی‌هایتان قابل توجه است و درآمدتان خیلی کم است و به شما امکان پیشرفت نمی‌دهد، حتی ممکن است کاندیدای ورشکستگی باشید، اگرچه احتمالاً ابتدا می‌خواهید درباره گزینه‌های دیگر، کمتر شدید تحقیق کنید.

آژانس های مشاوره اعتباری

اگر احساس می کنید از بدهی غرق شده اید، احتمالاً باید ابتدا با یک آژانس مشاوره اعتباری معتبر تماس بگیرید. آژانس‌های مشاوره اعتباری می‌توانند مجموعه‌ای دیگر از چشم‌ها و یک نمای کلی حرفه‌ای از اعتبار شما به شما ارائه دهند، از جمله اینکه کدام گزینه ممکن است برای نیازهای شما بهترین کار را داشته باشد. با این حال، یک بار دیگر باید مطمئن شوید که آژانس مشاوره اعتباری شما معتبر است و از هرگونه کارمزد اولیه یا هزینه های جاری آگاه هستید.

FTC می گوید آگاه باشید که وضعیت غیرانتفاعی تضمین نمی کند که خدمات رایگان یا از راه دور برای وضعیت شما مفید هستند. این آژانس دولتی خاطرنشان می‌کند: «در واقع، برخی از سازمان‌های مشاوره اعتباری هزینه‌های بالایی دریافت می‌کنند، که ممکن است آن‌ها را پنهان کنند یا از مشتریان خود بخواهند که مشارکت‌های «داوطلبانه» انجام دهند که می‌تواند باعث بدهی بیشتر شود.

این آژانس همچنین پیشنهاد می کند قبل از حرکت به سمت جلو، شرکت ها را با دادستان کل ایالت و آژانس محلی حمایت از مصرف کننده بررسی کنید.

استراتژی های کاهش بدهی

گزینه‌های دیگر شامل طرح‌های مدیریت بدهی و طرح‌های تسویه بدهی است، اگرچه هر دو سهم خود را از مشکلات دارند. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به طور خاص در مورد خطرات تسویه بدهی هشدار می دهد، بیشتر به این دلیل که این برنامه ها اغلب منجر به آسیب بیشتر به امتیاز اعتباری شما می شوند.

شرکت های رفع بدهی

می‌توانید همکاری با یک شرکت اعطای بدهی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند برنامه‌ای برای رهایی از بدهی و ماندن در خارج از آن داشته باشید. آن‌ها می‌توانند در مورد مؤثرترین استراتژی‌های کاهش بدهی برای وضعیت شما مشاوره بدهند، شما را در یک طرح تسویه بدهی ثبت نام کنند و سعی کنند از طرف شما با بستانکاران مذاکره کنند.

  • ۰۰/۱۲/۲۱

بانکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی